MandarineSlice: all apologies...

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Sunday, January 14, 2007

all apologies...


...pentru faptul k am ramas cu acelasi post o saptamana...Imi place campania la Bic..dar n-a fost nicidecum vre-o stratagema sa v-o bag pe gat o saptamana la rand...nu's ProTV sa-mi fac reclama la acelasi film din 5 in 5 minute in acelasi calup publicitar...
Am avut o saptamana nighmarish...la servici...a fost si interesant dar deosebit de stresant si cu "multi multi multi timpi morti" in care si eu eram moarta de ciuda ca nu puteam face ceva constructiv cu timpul meu...ca de ex..sa mai scriu in blog!
Am doua subiecte foarte hot...pe care as vrea sa le dezbat...dar deocamdata tre sa-mi recapat coerenta...E duminca..eu sunt la serviciu si se anunta o nocturna nu foarte melodioasa...asa ca maximul de efort pe care pot sa-l fac momentan este sa raspund la "lepsheala" fetei de-a mea ;)...si sa-i multumescu-ti de ea...M-a lovit crut k si asha sunt putin gura sparta asa imi da pa la moara sa "dezvalui" tot. So here goes...5 of the dirtiest ones:

1. I still think "Neverending story" (the 1st one) is the greatest movie ever made ;))...asa l-am considerat de prima oara cand l-am vazut... si aveam doar 7 ani...my my...how I've grown!!! :D

2.Am furat inconstient un block notes dintr-un magazin de papetarie. Il pusesem sub brat sa ma uit la altceva si am plecat din magazin cu el sub brat...fara sa ma bipaie nimic...(M-a pus mama sa-l duc inapoi!!!)

3. Am locuit in State doi ani jumate si nu suport sa stalceasca cineva limba engleza sau sa citesc subtitrari aiurea la Tv ...gen o baba de 80 de ani...in scris...are doar 18...ca 18 si 80 sound quite the same in English
3.a. Mi-am pus serios in cap sa fac rost de un proiect pe la vreo televiziune sa traduc macar un film pe luna...sunt convinsa ca pot s-o fac mai bine decat jumate din oamenii care fac asta momentan

4. Mi-e frica de gandaci...gandacii mari si luciosi de bucatarie...deci ..nu frica....am o fobie..incep sa tremur cand ii vad
4.a. Cand eram mai mica..mi-a intrat intr-o noapte un "gandacel zburator" pe fereastra si l-am blocat sub o vaza...dar n-am putut oricum dormi toata noaptea pentru ca mi-era frica ca se poate elibera de acolo...il visam cum misca vaza, iese afara si se razbuna pe mine

5. Ochii lui Tom Cruise din posterul pentru filmul "Days of thunder" mi-au trezit pentru prima oara ganduri "necurate" pentru barbati! De atunci mi s-au mai cizelat gusturile...

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tom cruise si ganduri necurate auzi la ea :))se pare c-ai avut o tinerete zbuciumata ;)

Jan 14, 2007, 1:06:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

chiar m-am uitat la poster :))

Jan 14, 2007, 1:37:00 PM  
Blogger albeenah said...

hehe ...nu ai mai crede asta dc ai stii cati ani aveam cand am vazut posterul ala ;))))

Jan 14, 2007, 2:56:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

"Cand eram mai mica..mi-a intrat intr-o noapte un "gandacel zburator" pe fereastra si l-am blocat sub o vaza...dar n-am putut oricum dormi toata noaptea pentru ca mi-era frica ca se poate elibera de acolo...il visam cum misca vaza, iese afara si se razbuna pe mine"

Cred ca realizezi ca am ras aproape 30 de minute , in urma citirii acestor cateva randuri ...

Jan 16, 2007, 12:09:00 PM  
Blogger albeenah said...

Asta era si ideea...;)

Jan 16, 2007, 1:39:00 PM  
Blogger Sahara Penguin said...

bai, cat de tare!!!! acum 2-3 zile am vorbit la serviciu cu o colega despre neverending story... si am tot dezbatut subiectul, am intrat pe imdb sa vedem ce ne mai amintim...

Si tocmai ce l-am downloadat si i l-am dus cadou. Sa vezi ce fata a facut... :)))

Jan 16, 2007, 7:59:00 PM  
Blogger albeenah said...

Asa cadou vreau si eu!!! Mereu!!!

Jan 17, 2007, 1:54:00 PM  

Post a Comment

<< Home