MandarineSlice: the joy of writing

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, January 09, 2007

the joy of writing












Iata inca un exemplu de campanie geniala, low-buget si cu o farama oarecum educativa. Bic isi propune sa reinvie placerea de a scrie cu pixul (...bring back the joy of writing) si o face cu mult cap si stil!!! ...Ca tot mi se reprosheaza ca devin "gloomy" ...iata un motiv sa zambesc/zambiti! Joy of writing noi, bloggerii oricum avem...acuma nu ne mai ramane decat sa ne luam BIC-uri !

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

o sa-mi fac si eu provizii, ca n-am mai scris cu un bic din clasa patra cred :)

Jan 11, 2007, 2:55:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

vezi ca ti-am pasat o leapsa, treci pe la mine s-o iei in primire :)

Jan 13, 2007, 7:52:00 PM  

Post a Comment

<< Home