MandarineSlice: De-a fata ascunselea cu "entuziasmul"

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, January 08, 2007

De-a fata ascunselea cu "entuziasmul"


Come out, come out wherever you are! You can run but you can't hide!
...si iata-ma back to work!!!
Cred ca nu mi-a lipsit niciodata entuziasmul ca acum! Oare unde s-o fi ascuns ? Sa-l caut temeinic pe sub teancurile de hartii adunate pe bioru? Sa ma uit prin sertare, printre biscuiti si tartine? O fi iesit pe geam? De ce nu? Acuma e mai cald afara! Poate si-a gasit un loc pe langa porumbeii de pe streasina vecina! Poate l-am uitat acasa...cum fac mereu cu cheile de la bioru...E posibil...Poate in mod inconsitient (dar subconstient) imi uit mereu cheile acasa...ca nu vreau de fapt sa intru (gigles)...um going slightly Freudian!!!
Pe aici toata lumea e destul de entuziasta...colegi povestind intamplari din vacanta...poze din locatiile prin care s-au plimbat sau de pe acasa...unele de-a dreptul artistice...rezolutii de inceput de an care mai de care mai viu colorate si originale...
Eu ma uit la ei, ma amuz dar cand ma reintorc in mine dau de gol...un mare gol...
Oare unde o fi pierit entuziasmul meu? S-o fi ascuns in universul intrebarilor existentiale sau a celor care nasc numai probleme si subiecte nesfarsite de meditatie...S-o fi pitit in rutina ultimelor proiecte, in traducerea pozitionarii in slogane, in conceptele nesfarsite pentru evenimente cu numar par de participanti sau poate s-o fi pierdut pur si simplu in zilele in care nu am nimic de facut si ma uit in gol afara pe fereastra gandindu-ma ca...undeva...candva...intr-o alta perioada non-cubista a vietii mele am avut utilitate si importanta intr-o agentie de publicitate!
Uneori totusi...il regasesc... entuziasmul...Isi scoate nasucul obraznic din spatele unui print original de pe Ads of the world sau face un pop-up spectaculos dintr-o campanie geniala de promovare Heineken de pe blogul TBWA....sau pur si simplu reinvie de fiecare data cand prietenii din "bransa" imi povestesc cat de frumos a fost la filmari...si cat de mult le-a placut cum a iesit spotul din ultima lor campanie (noi nu participam la filmari..adika..daca vrem putem sa mergem..dar suntem degeaba...ca scenariul nu ne mai apartine demult....si tot ce se intampla dupa scrierea si aprobarea lui e facut de oameni mult mai avizati decat noi).

..Oare de unde ar putea sa-mi sara entuziasmul??? Um looking into in! Ma gandesc poate sa ma apuc de regie...sau sa ma reapuc de pictat...fotografie...Cred ca dintr-un Master in strainatate!
In ultimul timp imi sare mai des mustarul decat orice farama de entuzisam.
Nu-i nimic ...sunt perseverenta...a fost al meu candva si nu renunt asa usor la el! Il voi regasi...si cand ne vom reuni...fericiti..dupa atat timp despartiti...o sa ne fie bine..am sa ma asigur ca-i creez conditiile in care sa-i placa iar de mine, sa vrea sa stea cu mine si sa nu ma mai paraseasca prea curand! Ii datorez macar atat!

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Sahara Penguin said...

hmh... esti cam gloomy asa, draga albina... ce se intampla cu tine?

Jan 8, 2007, 5:55:00 PM  
Blogger albeenah said...

fac si eu haz de necaz ...iaca...but I meant what I said...am sa-mir egasesc eu entuziasmul si blogul meu o sa vuiasca iar...de veselie ;)

Jan 8, 2007, 6:23:00 PM  

Post a Comment

<< Home